sobota, 18 marca 2017

Wegańskie podkłady i bazy dostępne w drogeriach stajonarnych

Ile razy zdarzyło Wam się stać w drogerii z nosem w smartfonie, bo sprawdzaliście czy dany kosmetyk ma wegański skład? Ja miewam tak zdecydowanie zbyt często. Jeśli również potrzebujecie ułatwienia, zapraszam!
Na szczęście w internecie można znaleźć coraz więcej list wegańskich kosmetyków i chwała za to ludziom, którzy takie zestawienia udostępniają. Z tego miejsca chciałabym wszystkim polecić bloga
HappyRabbit - recenzje, wegańskie kosmetyki i wspomniane już listy.

Ja zdecydowanie należę do wzrokowców i dużo łatwiej jest mi coś zakodować, kiedy mam to przed oczami. Podejrzewam, że nie tylko ja tak mam, więc dla ułatwienia życia  przygotowałam 'graficzne' zestawienie wegańskich podkładów oraz baz dostępnych w drogeriach stacjonarnych.
Mam nadzieję, że komuś się przyda :)


1. ESSENCE


1. Soft touch mousse
2. All about matt! Oil-free make up
3. Pure nude make-up
4. Soft & Natural make up
5. Pure Skin anti-spot mousse make up
6. Camouflage 2w1





2. CATRICE

 

1. 12h Matt Mousse Make Up
2. HD Liquid Coverage
3. Nude Illusion Make Up
4. All Matt Plus Shine Control
5. Prime and fine Pore Refining Anti Shine Base
6. Prime and Fine Anti-Red Base 





3.  GOSH



1. CC Cream Illuminating
2. BB Cream, All on One
3. Foundation Drops
4. Primer plus hydration
5. Overnight Primer Oil Essence
6. Velvet touch foundation primer classic
7. Velvet touch foundation Anti-Wrinkle 





4.BELL

 

 

1. Derma Intensive 15+ Antibacterial Mat Foundation
2. Derma Intensive 30+ Anti Age Foundation
3. Royal Mat Skin Camouflage
4. Illumi Corrector Lightening Skin Perfection
5. BB Cream Skin Adapt 7in1
6. Secretale Cream Touch
7. Hypoallergenic Mat&Soft Make - Up
8. Hypoallergenic, Lightening Make - Up 
9. Super Mat Cover Make
10. Hypoallergenic, CC Cream Make-Up
11. Nude Podkład Litchi Extract
12. Hypoallergenic mat smooth makeup base 
13. Hypoallergenic Anti Redness Primer
14. Hypoallergenic pore correcting primer 
15. Ms. Perfect Mattifying Base
15. Ms. Perfect Anti-Redness Base


   

Grafiki przygotowałam na podstawie własnych doświadczeń, dostępnych w internecie list ( przede wszystkim HappyRabbit) oraz infomacji ze stron producentów. Mimo to, jak wiadomo, nikt nie jest nieomylny. Gdzieś mógł wkraść się błąd lub zwyczajnie mogłam coś pominąć - jeśli zauważycie, że coś jest nie tak, koniecznie dajcie znać :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz