poniedziałek, 20 lutego 2017

Składniki odzwierzęce w kosmetykach ziaja - odpowiedź firmy



Bardzo lubię kosmetyki Ziai, wybór jest ogromny, cena nie odstrasza i praktycznie każdy w ich asortymencie może znaleźć coś dla siebie. Firma deklarowała, że jedynym składnikiem pochodzenia zwierzęcego w ich produktach jest lanolina, zaś reszta, np. wosk pszczeli lub proteiny mleka jest uzyskiwana biotechnologiczne.
Taka odpowiedź Ziai ukazała się na blogu KocieUszy link tutaj. Było to dosyć dawno,
więc uznałam, że warto byłoby dowiedzieć się jak sprawa wygląda na dzień dzisiejszy.

Napisałam do Ziai, z pytaniem czy coś w tej kwestii się zmieniło i otrzymałam taką odpowiedź:

Dzień dobry, dziękujemy za kontakt i zainteresowanie produktami Ziaja. Aktualne plany produkcyjnie nie uległy zmianie. Dodamy tylko, że oprócz lanoliny w procesie prania wełny owczej zostaje także wyizolowany cholesterol, który jest ważną substancją czynną w produktach do cery wrażliwej i atopowej z serii ziaja med. (kuracja lipidowa, kuracja AZS, kuracja ultranawilżająca z mocznikiem). W połączeniu z ceramidami 1,3,6II oraz fitosfingozyną tworzy skoncentrowaną formulację substancji czynnych identycznych ze skórą - system multi-lamelarny przypominający strukturą barierę lipidową warstwy rogowej naskórka, przez co wykazuje wysoką biodostępność. Zwiększając dostarczanie i wymianę lipidów w skórze uzupełnia braki w cemencie międzykomórkowym. Zapobiega nadmiernej utracie wody. Pozdrawiamy i życzymy, aby nasze preparaty zawsze spełniały oczekiwania i przynosiły dużo przyjemności. Ziaja Ltd


EDIT warto zerknąć na ten post, Ziaja chyba jednak troszkę nas oszukuje - link TUTAJ

2 komentarze:

  1. Uff cudownie!! Ostatnio kosmetyki z Ziaji są moim numerem jeden, miło słyszeć rzetelną odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Ja kiedyś napisałam do Ziai i dostałam maila, że nie mają kosmetyków wegańskich w ofercie. Na facebooku jednak dają inną odpowiedź. Nie wiem od czego to zależy

    OdpowiedzUsuń